کد خبر: ۶۹۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۶
تارنمای روزنامه یو اس ای تودی نوشت، گروه تکفیری - تروریستی داعش فراخوان 'کشتار' رای دهندگان آمریکایی را صادر کرد و از مسلمانان خواست تا در این انتخابات شرکت نکنند.
داعش: رای دهندگان آمریکایی را می کشیم!به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، تارنمای روزنامه یو اس ای تودی نوشت، گروه تکفیری - تروریستی داعش فراخوان 'کشتار' رای دهندگان آمریکایی را صادر کرد و از مسلمانان خواست تا در این انتخابات شرکت نکنند.

این تارنمای دیروز (شنبه) در گزارشی افزود: ریتز کاتز (Ritz Katz) مدیر تارنمای گروه اطلاعاتی سایت (SITE Intelligence Group) در توییتی خبر داد که ارگان رسانه ای داعش ضمن انتشار مقاله ای تهدید کرد که تروریستهای این گروه رای دهندگان آمریکایی را می کشند و صندوق های رای را نابود خواهند کرد.

در این بیانیه هفت صفحه ای، از یک سو آرزو شده تا این انتخابات به مصیبتی بی سابقه برای آمریکا تبدیل شود و از سوی دیگر سیاست های دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در قبال اسلام و مسلمانان یکسان دانسته شده است.

به گفته کاتز، 'داعش با این تهدید می خواهد در روند انتخابات ریاست جمهوری 18 آبان اخلال ایجاد و توجه رسانه ها را به خود جلب کند'.

به تازگی رسانه های آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه خبر دادند که دستگاه اطلاعاتی آمریکا به «نیروهای واکنش سریع ضد تروریسم» در باره حملات احتمالی تروریستی «القاعده» در سه ایالت آمریکا در روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، آماده باش داده است.

گفته شده که سه ایالت «نیویورک»، «تگزاس» و «ویرجینیا» هدف احتمالی این حملات هستند و گر چه درستی این خبر تایید نشده است، ولی مقامات آمریکا این تهدید را جدی گرفته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: