کد خبر: ۶۹۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
تعداد بازدید: ۳۰۹
به خاطر منصورخان با هم آشتی کنید؛
صبح امروز تمامی بزرگان استقلال به ورزشگاه شهید شیرودی می روند تا در مراسم آخرین وداع با پدر استقلال شرکت کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،از لحظه ای که اعلام شد مراسم آخرین وداع با منصور پورحیدری به جای ورزشگاه آزادی، در امجدیه (شهید شیرودی) برگزار می‌شود، خیلی ها نگران رویارویی بزرگان استقلال هستند که رابطه خوبی با هم ندارند!

 

اگر مراسم در آزادی بود با توجه به وسعت ورزشگاه، این افراد که با یکدیگر قهر هستند، می توانستند از درهای متفاوت وارد مجموعه آزادی شوند و به جاهای مختلف ورزشگاه بروند تا با هم روبرو نشوند اما شیرودی به اندازه آزادی بزرگ نیست و دوستان ناچار به رویارویی هستند.

 

مردم از اختلاف موجود میان امیر قلعه نویی و سید مهدی رحمتی، همچنین فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی، اخیرا مظلومی و علیرضا منصوریان و حتی مجیدی و منصوریان و یا حسن روشن و قلعه نویی و خیلی ها با خیلی ها! باخبرند اما توقع دارند به احترام پورحیدری، بزرگان فعلی و قبلی استقلال قهر و دلخوری را کنار بگذارند و حداقل برای یک روز با هم مهربان باشند، آن هم به احترام پورحیدری که با کسی بد نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: