کد خبر: ۶۹۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
مراسم بدرقه منصور به خانه ابدی یکشنبه ساعت 9:30 صبح از ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

به‌ گزارش ‌خبرداغ به نقل از ایسنا، با هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم‌ ‌ملی فوتبال فردا (یکشنبه) ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در همین رابطه، غلامرضا بهروان که در جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم ختم و تشییع پیکر مرحوم پورحیدری حاضر بود، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای تامین و مدیریت باشگاه استقلال برگزار شد تصمیماتی درباره ساعت و مکان تشییع پیکر مرحوم و مراسم ختم پورحیدری گرفته شد که طی آن قرار است فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ مراسم تشییع پیکر آن مرحوم در ورزشگاه آزادی برگزار شود و سپس پیکر آن مرحوم به بهشت زهرا (س) منتقل گردد.

وی افزود: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده و هماهنگی‌های انجام شده، قرار است مراسم ختم پورحیدری در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شود تا دوستداران آن مرحوم بتوانند در مراسمش شرکت کنند. برای برگزاری مراسم‌ها وحدت و یکپارچگی در باشگاه و همه اعضای تیم وجود دارد. همه در تلاش هستند تا مراسم با شکوهی برگزار شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: