کد خبر: ۶۹۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۷۵
دادگاه عربستان یک شهروند این کشور را به اتهام رد و بدل کردن پیامک‌هایی با مضمون اعتراض به اعدام شیخ نمر، به 15 سال زندان محکوم کرد.
15 سال زندان به دلیل اعتراض به اعدام شیخ نمربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، دادگاه جنایی مربوط به جرایم تروریستی و امنیت ملی ریاض روز چهارشنبه شماری از معارضان عربستانی را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

روزنامه «مکه» گزارش داد که یک شهروند عربستانی به اتهام حمایت از شیخ «نمر باقر النمر» روحانی بارز شیعه که به دست آل سعود اعدام شد و اعتراض‌های مسالمت آمیز مردمی در استان قطیف به 15 سال زندان، 15 سال ممنوعیت خروج از عربستان و جریمه نقدی 50 هزار ریال سعودی محکوم شده است.

بر اساس این خبر، ارسال پیامک‌هایی با مضمون حمایت از شیخ نمر، اعتراض به اجرای حکم اعدام او از جمله اتهامات دیگر این شهروند عربستانی است.

دادگاه جنایی عربستان 5 متهم دیگر را نیز به اتهامات مشابهی و همچنین اتهاماتی مثل سفر به عراق یا ایران محکوم به حبس‌های طولانی مدت، شلاق و جریمه نقدی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: