کد خبر: ۶۹۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۰
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به تشریح فضای دیدار رئیس جمهور و نمایندگان عضو فراکسیون امید پرداخت.
روایت ابوطالبی از دیدار اعضای فراکسیون امید با روحانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید ابوطالبی با اشاره به دیدار امروز نمایندگان عضو فراکسیون امید با رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: تعامل صمیمانه دولت و مجلس در دیدار صبح امروز هیئت رییسه فراکسیون امید با رییس جمهوری، و نظرات ارزشمند دکتر عارف از همدلی‌ها، همزبانی‌ها و همراهی‌ها.

وی با یادآوری فضای این دیدار اظهار داشت: تشکر فراکسیون امید از اقدامات رییس‌جمهوری و دولت در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد و ضرورت همگامی و همزبانی افزونتر مجلس و دولت حوزه اقتصاد و معیشت مردم.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور ادامه داد: قدردانی فراکسیون امید از فضای ایجاد شده برای آزادی بیان در جامعه به ویژه در حوزه رسانه و فضای مجازی، و تعامل بیشتر دولت و مجلس در سیاستگذاری‌ها.

ابوطالبی درباره تفاهم‌های صورت گرفته در این دیدار نوشت: تفاهم برامیدافزایی ملی؛ تلاش بر نزدیکی بیشتر مجلس و دولت و افزایش دوستی، محبت و آرامش اجتماعی؛ پرداختن به مطالبات ملی و مردمی به ویژه حقوق شهروندی.

وی ادامه داد: این تعامل و همزبانی توسط رییس جمهور و مجلس، به دنبال اعتماد روزافزون نمایندگان ملت، امری ستودنی است؛ که تداوم خواهد داشت.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: