کد خبر: ۶۹۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۷۶
پلیس فدرال عراق هم در ادامه پیشروی‌های خود سه روستای دیگر را آزاد کرده به فرودگاه بین المللی موصل نزدیک شد و روستاهای الخفسان، شلهوب و بزیره را آزاد کرد و به‌فاصله 16 کیلومتری فرودگاه موصل رسید.
داعش به آخر خط رسید/ داعشی‌ها در موصل به گدایی افتادندبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت خبری شفق نیوز، عناصر داعش از فرط گرسنگی به گدایی افتادند و از طریق بلندگوهای مساجد موصل اعلام کردند که مردم غذا برای آنها فراهم کنند.

 

بنا بر این گزارش، جنگنده های ارتش عراق با بمباران بزرگترین انبار غذایی داعش در الرطبه، ضربه سنگینی به این گروه وارد آوردند و برای جبران بخشی از این ضربه تعداد وعده های غذایی برای داعشی ها کاهش پیدا کرد.

 

فرماندهان داعش از نیروهای خود خواستند تا شرایطی که پیامبر و یارانش هنگام محاصره اقتصادی توسط قریش برایشان به وجود آمد را درک کنند و روزه بگیرند و به پیامبر تاسّی کنند.

 

در همین حال هم "عبدالوهاب الساعدی" فرمانده سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرده که بزودی و طی چند روز آینده در مرکز شهر موصل خواهیم بود.

 

الساعدی در ادامه افزود: نیروهای ما در فاصله 600 متری مناطق الکرامه و القدس در شرق موصل مستقر شده اند.

 

پلیس فدرال عراق هم در ادامه پیشروی‌های خود سه روستای دیگر را آزاد کرده به فرودگاه بین المللی موصل نزدیک شد و روستاهای الخفسان، شلهوب و بزیره را آزاد کرد و به‌فاصله 16 کیلومتری فرودگاه موصل رسید.

 

نیروهای پلیس فدرال همچنین موفق شدند روستای الکطیه در جنوب حمام العلیل در محور جنوب موصل را از لوث تروریستهای داعشی آزاد کنند.

 

این نیروها هم  پیش از این موفق شده بودند روستای المنکار در شمال ناحیه الشوره و دو روستای بزونه و البوغلاوین را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد کرده و وارد روستای القاهره در ورودی‌های حمام العلیل در جنوب موصل شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: