کد خبر: ۶۹۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۳
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی گفت: برای حضور در وزارت ورزش آمادگی کامل دارم.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنابرای حضور در وزارت ورزش آمادگی کامل دارم ،مسعود سلطانی‌فر در جلسه رای‌اعتماد امروز مجلس و با تشکر از نمایندگان در تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت: پرداختن به رشد اخحلاقی جوانان از یک سو غفلت از گنجینه فکری آنها و عدم بهره‌گیری از ظرفیت‌های وجودی نسل جوان آینده غیرقابل پیش بینی را رقم می زند.

او ادامه داد: با همه آگاهی از حوزه جوانان و به لطف برنامه راهبردی و با تجربه بیش از ۳ دهه مدیریت در استان‌های مختلف کشور، آمادگی حضور در این مسئولیت دارم.

سلطانی فراضافه کرد: آماده‌ام با اعتدال و انصاف و جلب همراهی قوای مختلف و سازمان‌های مردم‌نهاد و علمای حوزه علمیه و با عقلانیت و با استفاده از تجربه درست بشری، سیاست‌های معطوف به انعطاف حداکثری در عین پافشاری به اصول، به مدد پیشکسوتان، در این حوزه فعالیت کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: