کد خبر: ۶۸۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۹۴
امیری:
معاون رئیس جمهوری در امور مجلس گفت: رئیس جمهوری، سه شنبه در جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان حضور می یابد.
به گزارش خبرداغ ،حسینعلی امیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه علنی فردا، علاوه بر معرفی وزرای پیشنهادی، درباره برنامه ها، توانمندی و سوابق خدمات آن ها صحبت می کند.
وی ادامه داد: وزرای پیشنهادی نیز فردا ضمن معرفی خود از برنامه هایشان دفاعی می کنند. همچنین موافقان وزرای پیشنهادی در جلسه رای اعتماد صحبت می کنند و احیانا اگر مخالفی بود، صحبت خواهد کرد.
معاون رئیس جمهوری گفت: خوشبختانه فضای مجلس فضای خوبی است، وزرای پیشنهادی در این چند روز در فراکسیون های مختلف و کمیسیون های مجلس حضور پیدا کردند و با رئیس و هیات رئیسه مجلس و نمایندگان گفت و گوی دو جانبه و چند جانبه داشتند و به سوالات آنان پاسخ دادند.
امیری با بیان اینکه ما از همه فراکسیون ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر ذوق و سلیقه سیاسی تشکر می کنیم، تصریح کرد: فضای مجلس نشان می دهد هر سه وزیر رای اعتماد بالای نمایندگان را جلب خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، حسن روحانی رییس جمهوری روز یکشنبه -دوم آبان ماه - در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.
جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی، فردا(سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: