کد خبر: ۶۸۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۵۴۶
تازه‌ترین نقاشی‌های بهنوش فروتن، عصر جمعه چهاردهم آبان ماه در گالری شکوه رونمایی می‌شود.
نمایشگاهی که ما را به سکوت مهمان می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، تازه‌ترین نمایشگاه بهنوش طباطبایی، «سایلنس» به معنای سکوت است که در این روزگار پرهیاهو که انسان معاصر به لختی طمانینه و آرامش نیاز دارد تامل برانگیز است. در این نمایشگاه، فروتن 13 اثر تازه خود را در ابعاد مختلف با تکنیک رنگ روغن و اکریلیک بر روی بوم ارائه می دهد که با نوعی شاعرانگی بر پهنه های انتزاعی و نیز کرانه های دریا و بی کرانگی افق، مخاطبان را به کشف و شهود دعوت می‌کنند.

این پنجمین نمایشگاه انفرادی بهنوش فروتن است که آن را از منظر معنایی می‌توان در ادامه مجموعه آثار قبلی اش به نام «کهکشان من» دانست. او در نقاشی های تازه‌اش انسان را به تماشای قعر دریا، افق و غروب خورشید می‌برد  و با بازی رنگ‌ها او را  به ساحل اندیشیدن می‌نشاند.

نمایشگاه «سایلنس» به مدت دو هفته در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه ساعات 16 تا 20  و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 21  دیدن کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: