کد خبر: ۶۸۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۶۸۷
هوری؛
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: «در جریان بازی با پرسپولیس وقت کشی نکردم و یک بار هم پزشک بر بالینم حاضر نشد.»
به گزارش خبرداغ،حسن هوری در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس تیم بزرگ و ریشه‌داری است. آنها سال گذشته شرایط بسیار خوبی داشتند و امسال هم با توجه به بازیکنانی که در نقل و انتقالات جذب کردند شرایط بسیار بهتری پیدا کردند و ضعف‌های سال قبل را پوشش دادند. در کل بازی خوبی انجام دادیم اما در اواخر مسابقه با گلی که دریافت کردیم نتیجه بازی را واگذار کردیم.»

 

وی در مورد اینکه برخی از پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند و او هم‌تیمی‌هایش وقت کشی می‌کردند، گفت: «در مورد هم تیمی‌هایم از خودشان سوال کنید اما در جریان بازی یک بار هم پزشک بالا سر من نیامد. یک بار کشاله ام درد گرفت و یک بار به زمین خوردم که هیچ وقت پزشک بالای سرم نیامد.»

 

گلر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه علی عیسی‌زاده اعلام کرده او باید به تیم ملی دعوت شود، خاطرنشان کرد: «سرباز کشورم هستم و هر زمان که به من دستور بدهند برای تیم ملی در خدمت هستم.»

 

وی در مورد اینکه چرا نفت آبادان در مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کرد، عنوان کرد: «اینطور هم نبود. چند موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. شما فراموش نکنید که پرسپولیس مدعی قهرمانی است. روز جمعه 60-70 هزار هوادار این تیم را حمایت می کردند و کار ما مقابل آنها ساده نبود. ما تیم جوانی هستیم که برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم تا همین‌جا هم که توانستیم 13 امتیاز کسب کنیم بسیار خوب است و همانطور که قبلا گفتم اگر در رده هفتم و هشتم قرار بگیریم عملکرد بسیار عالی داشتیم.»

 

هوری در مورد اینکه آیا حیف نبود صنعت نفت با این تعداد هوادار از لیگ کنار بکشد، خاطرنشان کرد: «این مسئله را از باشگاه بپرسید. به عنوان بازیکن تابع باشگاه هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند وظیفه داریم اجرا کنیم.»

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: