کد خبر: ۶۸۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۴۳۳
نوید مظفری از عملکرد علیرضا فغانی داور مسابقه پرسپولیس و نفت آبادان رضایت دارد.
تحلیل نوید مظفری از قضاوت مسابقه پرسپولیس - نفت آبادانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ نوید مظفری پیشكسوت داوری فوتبال ایران قضاوت علیرضا فغانی در مسابقه پرسپولیس و نفت آبادان را مثبت ارزیابی كرد. تحلیل او درباره قضاوت این مسابقه را در زیر می‌خوانید:
نیمه اول در حالی به اتمام رسید که داور برای تیم پرسپولیس شش خطا اعلام کرد و هفت خطا برای تیم صنعت نفت آبادان اعلام شد، که البته یک خطا در دقیقه 7 از دید داور برای این تیم دور ماند.
از نکات مهم در نیمه اول تصمیم خوب کمک داور اول برای اعلام آفساید در دقیقه 14 و ادامه بازی در دقیقه 32 بود.
در نیمه اول شاهد قضاوت خوب و بدون مشکلی از تیم داوری بودیم. نیمه اول در حالی به اتمام رسید که داور برای تیم پرسپولیس شش خطا اعلام کرد و هفت خطا برای تیم صنعت نفت آبادان اعلام شد، که البته یک خطا در دقیقه 7 از دید داور برای این تیم دور ماند.
اولین صحنه مهم نیمه دوم در محوطه جریمه نفت آبادان رخ داد، دقیقه 51 و موفقیت طارمی و تصمیم صحیح داور برای ادامه بازی، مدافع نفت هیچ خطایی روی طارمی انجام نداده بود.
در نیمه دوم هفت خطا برای پرسپولیس و پنج خطا برای نفت اعلام شد. تنها گل پرسپولیس در شرایط صحیح به ثمر رسید.
کلاس قضاوت فغانی و برتری او در حال حاضر نسبت به دیگران را می توان از روی جاگیری او در دقیقه 58 در محوطه جریمه نفت، خونسردی او در تشخیص صحنه ها و آمادگی جسمانی او ملاحظه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: