کد خبر: ۶۸۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۴۵۰
هواداران فولاد روی صورت کاپیتان استقلال لیزر می انداختند که سرپرست استقلال در این خصوص به مأموران نیروی انتظامی تذکر داد.
درخواست دستگیری دو هواداران فولاد از سوی استقلالی هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، استقلال و فولاد خوزستان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌رود.

 

* سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال قبل از شروع بازی با یکی از افراد معلول کنار زمین عکس یادگاری گرفت.

 

* نصرالله عبداللهی هنگامی که بازیکنان مشغول گرم کردن بدن‌هایشان بودند دو فردی که از سکوهای روبه‌‌روی جایگاه مشغول لیزراندازی بودند را به مأموران نیروی انتظامی نشان داد و خواهان دستگیری آنها شد.

 

* بازیکنان دو تیم با چند بنر که یکی از آنها شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت می‌گفت و دیگری یادبود شهید علی‌محمد قربانی و یکی از شهیدان تفحص بود وارد زمین شدند.

 

* رحمتی و وحید طالب‌لو که به هنگام گرم کردن ترجیح دادن با هم برخوردی نداشته باشند اما هنگامی که دو تیم قصد ورود به زمین را داشتند با یکدیگر خوش و بش کردند.

 

* اسماعیل شریفات و وحید طالب‌لو و حمید بوحمدان سمت نیمکت استقلال رفتند و با علیرضا منصوریان و سایر نیمکت‌نشینان خوش و بش کردند. همچنین طالب‌لو از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت که وی به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

 

* بختیار رحماتی کاپیتان سابق فولاد به همراه کاوه رضایی و جابر انصاری دو تن دیگر از بازیکنان استقلال به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند.

 

* نعیم سعداوی طبق رسم معمول فوتبال ایران قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم میهمان رفت و با اعضای آن خوش و بش کرد.

 

* با تصمیم علیرضا منصوریان علی چینی مربی این تیم به سکوها رفت تا از آنجا نظاره‌گر بازی باشد.

 

* منصوریان که طی چند سال اخیر در شهر اهواز مورد فحاشی قرار می‌گیرد امروز با رفتار ملایم‌تر هواداران اهوازی روبه‌رو شد اما در چند لحظه هم مورد فحاشی قرار گرفت.

 

* هواداران فولاد در چند نوبت علیه منصوریان و بختیار رحمانی شعار سر دادند و بازیکن پیشین خود را بی‌غیرت خطاب کردند.

 

استقلال تا دقیقه 40 با تک گل جابر انصاری از حریفش پیش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: