کد خبر: ۶۸۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۹۳
شکاری؛
هافبك ١٨ ساله تيم ملي گفت: «از اول فصل پيشنهاداتي را داشتم ولي بعد از مسابقات قهرماني آسيا تكليف لژيونر شدنم مشخص مي‌شود.»
به گزارش خبرداغ،حضور در جمع ٥٠ استعداد برتر دنيا به انتخاب گاردين، يكي از افتخاراتي بود كه‌سال گذشته نصيب يك بازيكن كم‌نام و نشان شد، بازيكني كه مدت‌هاست در ذوب‌آهن مي‌درخشد و البته گاهي هم حاشيه ساخته است.

 

همين چند ماه پيش بود كه رضا شكاري‌ هافبك تيم ملي جوانان كشورمان گفت از لسترسيتي پيشنهاد دارد اما سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن آن‌را تكذيب كرد تا ماجرا مسكوت بماند.

 

درخشش در بازي‌هاي جوانان آسيا نشان داد كه شكاري يك چهره متفاوت در فوتبال ايران است،‌ بازيكني كه از او به‌عنوان "جواد نكونام" آينده ياد مي‌شود.

 

 

* مي‌خواستيم روي ضد‌حمله گل بزنيم

شكاري با اظهارنظر درباره دیدار ایران و ازبکستان که منجر به صعود ملی‌پوشان به جام‌جهانی شد، حرف هایش را آغاز کرد: «بازي مقابل ازبكستان خيلي خوب بود، ما فيلم بازي‌هاي ازبكستان را ديده بوديم و پيش از اين در تورنمنت سنگاپور مقابل آنها بازي كرديم كه در ضربات پنالتي موفق شديم شكست‌شان بدهيم. شناخت خوبي از ازبكستان داشتيم و آناليزشان كرديم. سمت راست ازبكستان خيلي قوي بود و در آناليزها هم به اين نتيجه رسيديم كه بايد سمت راست‌شان را ببنديم كه موفق هم بوديم. تيم ما ٢-٤-٤ بازي كرد و برنامه‌مان اين بود كه روي ضد حمله‌ها به گل برسيم. خدا را شكر كه اين اتفاق افتاد و موفق شديم دو گل بزنيم.»

 

شكاري درباره حس و حال بازيكنان بعد از صعود عنوان کرد: «چون تيم ملي بعد از ١٦‌سال به جام‌جهاني رفته بود، حس عجيبي داشتيم. همه بچه‌ها حس خوبي داشتند كه قابل وصف نيست البته ما هنوز به هدف اوليه‌مان كه قهرماني در اين مسابقات است، نرسيده‌ايم و اميدواريم در بازي مقابل عربستان پيروز شويم و به فينال برويم.»

 

 

* عربستان سطح پايين‌تري نسبت به ما دارد

هافبك تيم‌ملي فوتبال كشورمان درباره حساسيت‌هاي ديدار مقابل عربستان براي مردم كشورمان اینطور توضیح داد: «ما اين حساسيت‌ها را درك مي‌كنيم و به نظرم اصلا در اين بازي بحث فني مطرح نيست، فقط با غيرت‌مان بازي مي‌كنيم و مي‌خواهيم به خاطر مردم ايران، عربستان را شكست بدهيم. آناليزي كه انجام داديم نشان مي‌دهد عربستان به هيچ عنوان تيم قدرتمندي نيست و سطح‌شان خيلي پايين‌تر از ايران است. شخصا دنبال اين هستم كه عربستان را با اختلاف ببريم تا درس بزرگي به آنها بدهيم، مي‌خواهيم سواي حساسيت‌هاي سياسي بين اين دو كشور، عربستاني‌ها بدانند ايراني يعني چه؟!»

 

 

* از اول فصل پيشنهاد اروپايي داشتم

شكاري درباره احتمال لژيونر شدنش بعد از اين مسابقات تأکید می‌کند: «حقيقتش را بخواهيد بعد از اين مسابقات تكليف لژيونر شدنم مشخص مي‌شود. از اول فصل هم پيشنهاداتي را داشتم ولي قرار بود بعد از مسابقات قهرماني آسيا تكليف اين پيشنهادات روشن شود. من مي‌خواهم در دو مسابقه بعدي هم خوب بازي كنم تا نظر باشگاه‌هايي كه به دنبال من هستند را جلب كنم. البته مذاكرات را به مدير برنامه و باشگاه ذوب‌آهن سپرده‌ام و خودم نمي‌خواهم وارد اين مسائل شوم تا تمركزم به هم نخورد.»

 

 

* رانيري درخواست جذبم را داده بود

هافبك تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره پيشنهادي كه لسترسيتي به او داده، می‌گوید: «رانيري‌ سال گذشته صحبت‌هايي براي جذب انجام داده بود ولي به دليل مسائلي كه مربوط به باشگاه ذوب‌آهن بود، نتوانستم به اين تيم بروم. ظاهرا دوباره قرار است دعوتنامه بفرستند و اميدوارم از تيم‌هاي ديگري پيشنهاداتي دريافت كنم كه براي بزرگسالان‎شان بازي كنم، نه اينكه براي آكادمي اين تيم‌ها به ميدان بروم.»

 

 

* از ذوب آهن ممنونم

ملي‌پوش شماره ٧ كشورمان صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: «از خانواده‌‌ام كه خيلي براي من زحمت كشيده‌اند تشكر مي‌كنم، همچنين از باشگاه ذوب‌آهن هم در طول يك‌سال اخير خيلي هواي من را داشت و با جوان‌گرايي فرصتي به من داد تا بتوانم خودم را نشان بدهم ممنونم و اميدوارم بتوانم در آينده افتخارات زيادي را براي اين تيم كسب كنم.»

شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: