کد خبر: ۶۸۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۳۵۸
منصوريان سرمربی تيم فوتبال استقلال در آستانه ديدار تيمش با فولاد با مصدوميت دو بازيكن كليدی خود مواجه شده است .
وریا غفوری، مدافع ملی پوش تيم فوتبال استقلال به دلیل سرماخوردگی شدید احتمال دارد در ديدار مقابل فولاد آبی ها را همراهي نكند 

غفوری امروز در محل تمرین حاضر شد اما نتوانست به تمرین بپردازد و به همين دليل تمرين آبي ها را ترك كرد .اما قرار است اين بازيكن با كاروان استقلال راهي اهواز شود و در صورت صلاح ديد كادر فني براي دقايقي به ميدان برود .

آخرين وضعيت خسرو حيدری 

خسرو حیدری بازيكن تيم فوتبال استقلال كه طي روزهای گذشته دچار آسيب ديدگی شد در بازي مقابل سايپا توانست براي دقايقی به ميدان برود اما با توجه به نظر كادر پزشكي اين بازيكن به دليل مصدوميت همچنان وضعيت اش در هاله اي از ابهام قرار دارد .

با اين وجود اين بازيكن با كاروان آبي ها راهی اهواز مي شود و در صورت صلاح ديد پزشكان و كادر فني دقايقی براي استقلالی ها مقابل فولاد به ميدان مي رود.
منبع: باشگاه خبرنگاران 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: