کد خبر: ۶۸۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
تعداد بازدید: ۱۷۲۱
دست من در گچ مباد و پرسپولیس باد!
برخی كاربران فضای مجازی مصدوميت گلر ملی پوش پرسپولیس را نيز دست‌مايه شوخی‌ قرار داده‌اند.
به گزارش خبرداغ،از آنجایی كه كاربران فضای مجازی معمولاً از هيچ كوششی برای سوژه‌يابی و سوژه‌سازی فرو گذار نمی‌كنند مصدوميت عليرضا بيرانوند را هم دست‌مايه طنز قرار داده اند. خصوصاً استقلالی‌ها كه هنوز از پست "تن من مباد، پرسپوليس باد!" شادمان و مسرورند، مصدوميت او را نيز به شوخی گرفته‌اند.

 

داستان از زمانی شروع شد که بیرانوند با انتشار عکسی از تمرین پرسپولیس نوشت: "یک تمرین با نشاد". از آن پس استقلالی ها برای دست انداختن دروازه بان پرسپولیس از کلمه نشاد به جای نشاط استفاده می کردند.

 

اما ماجرا زمانی جالب تر شد که بیرانوند دو روز پيش از گاف بعدی اش در صفحه اجتماعی خود رونمایی کرد. او با انتشار پستی با اين مضمون كه حتی‌ اگر مصدوم هم باشد به عشق پرسپوليس بازی می‌كند، در انتهای متنش نوشت: "تن من مباد، پرسپوليس باد!".

 

 

اقتباس عجيب بيرانوند از شعر معروف فردوسی باعث شد تا هواداران استقلال به او لقب "حكيم ابوالقاسم بيرانوند" بدهند.

 

 

حالا بعد از گذشت دو روز مشخص شد بيرانوند حدود يك ماه از ميادين دور است و نمی‌تواند پرسپوليس را همراهی كند. پس از اعلام اين خبر هجمه استقلالی‌ها به پيج گلر پرسپوليس به حدی بود كه او ناچار شد همه پست‌هايش را پاك كند اما با اين حال شوخی‌های آنها در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

 

 

گاف بیرانوند در حدی فراگیر شده که در تمرین پرسپولیس هم تعدادی از سرخپوشان سر به سر او می گذاشتند و می گفتند آن قدر در شعر فردوسی دست بردی که آه فردوسی تو را گرفت و ناراحتی این شاعر ملی به دست تو زد!

 

البته بیرانوند هم کم نیاورد و به شوخی به همبازیانش گفت نمی دانستم فردوسی ناراحت می شود، از این به بعد با حافظ شوخی می کنم!

 

اما این پایان کار نبود و روزنامه ها هم از این سوژه ناب به آسانی نگذشتند و برای اشاره به مصدومیت بیرانوند، آن را در صفحه نخست خود با کنایه از همان جمله عجیب آورده اند. از همه طعنه ها سنگین تر مربوط به روزنامه استقلال جوان است که نوشته: "حالا که وقت داری کتاب بخون گل من"

 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: