کد خبر: ۶۸۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۴۶۶
سلطانی‌فر با معاونان وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با سرپرست و معاونان این وزارتخانه دیدار کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از سلطانی‌فر با معاونان وزارت ورزش و جوانان دیدار کردایلنا، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با استقبال سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، حمید گرشاسبی مدیر کل حوزه وزارتی و مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی به ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان آمد.

وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید سپس با نصرالله سجادی سرپرست وزارت ورزش و جوانان و معاونان وزارت ورزش و جوانان دیدار صمیمانه‌ای داشت.

در این نشست دو ساعته سرپرست و معاونان وزارت خانه گزارشی از مسایل و مشکلات و اهم اقدامات حوزه‌های خود به مسعود سلطانی فر ارائه کردند.

سلطانی فر روز یکشنبه از سوی رئیس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: