کد خبر: ۶۸۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۸۳
عضو هیئت رئیسه مجلس از پیشنهاد رئیس کمیته امداد برای حذف یارانه دهکهای بالا و اختصاص اعتبار آن به مدد جویان کمیته امداد خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اصغر سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح جلسه عصر امروز (2 آبان) کمیسیون متبوع خود اظهار کرد:  این جلسه با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: فتاح گزارشی درباره موانع و مشکلات پیش روی اشتغال، بهداشت، مسکن، درمان و همچنین مشکلات ازدواج مددجویان کمیته امداد  به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها به پیشنهادات فتاح در این نشست اشاره کرد و گفت: دهک‌های بالای از هدفمندی حذف شده و اعتبارات حاصله به اعضای تحت پوشش کمیته امداد اختصاص یابد.

سلیمی تصریح کرد: در این جلسه همچنین مواد باقی مانده از طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین مواد مورد بررسی درباره میزان تحصیلات نامزدهای انتخابات شوراها در شهرهای بزرگ و مدت زمان استعلام از وضعیت افراد برای انتخابشان برای سمت شهرداری بررسی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: