کد خبر: ۶۸۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۲۸۶
رضا شاهرودی؛
رضا شاهرودي پيشكسوت پرسپوليس و مربي سابق سياه جامگان درباره اتفاقات پيرامون اين دو تيم صحبت كرد.
به گزارش خبرداغ،شاهرودي مي گويد واحدهاي آپارتماني را كه به او داده اند نه سند دارد و نه پايان كار. گفت و گو با شاهرودي را مي خوانيد.

 

پرسپوليس در مقابل استقلال خوزستان مساوي كرد، اين بازي را چطور ديديد؟

به هر حال اين بازي در خانه حريف بود و استقلال خوزستان هم تيم جوان و با تكنيكي است، موقعيت هاي زيادي را خلق كرديم ولي به نظرم نتيجه عادلانه بود، ديديد كه در خط حمله خوب كار كرديم ولي موقعيت هاي زيادي را از دست مي دهيم. اميدوارم برانكو فكري به حال خط حمله اش بكند چون مهاجم نبايد اين همه موقعيت را از دست بدهد. هر بازي بالاي 6-5 موقعيت صد در صد را از دست مي دهند و گل نمي زنند.

 

استقلال هم موفق شد سايپا را با نتيجه دو بر صفر شكست بدهد.

به نظر من اگر سايپايي ها در دفع توپ اشتباه نمي كردند بازي با تساوي به پايان مي رسيد. دفاع سايپا دفع خيلي بدي كرد و بازيكن استقلال آن را تبديل به گل كرد، بعد از آن هم سايپا آمد كه جبران كند ولي گل دوم را خوردند. من سايپا را در چند صحنه به ريخته ديدم و اميدوارم شرايط اين تيم بهتر شود.

 

استقلال از 4 بازي اخير 10 امتياز گرفته، به نظر مي رسد آرام آرام به جمع مدعيان اضافه شده اند.

به هر حال قوي بودن استقلال و پرسپوليس باعث كمك كردن به فوتبال ما مي شوند. تجربه نشان داده هر وقت اين دو تيم در بالاي جدول بودند، تيم ملي هم موفق شده، الان هم كه مي بينيد پرسپوليس با بازيكناني كه دارد تيم ملي را حسابي تقويت كرده است.

 

بالاخره مقاومت فرهاد كاظمي هم در برابر بي پولي به پايان رسيد و استعفا كرد.

آقا فرهاد از نظر فني مربي بالايي است و هيچگاه بدون تيم نمي ماند، اگر به تيم جديد برود و به من هم پيشنهاد بدهد بررسي مي كنم و نشستي با او برگزار مي كنم، همان روز اول به فرهاد كاظمي گفتم كه حيف است با اين رزومه به تيمي برود كه نمي توانند تيمداري كنند. سال گذشته من شرايط را ديدم و گفتم كه استعفا كند.

 

ظاهرا هزينه اي هم نمي كنند.

به هتل بدهكار هستند،‌ به آژانس هواپيمايي، به همه جا بدهكارند. فرهاد كاظمي به جاي بحث هاي فني فقط به دنبال مسائل مالي است، سال گذشته هم يك ريال دريافت نكرده اند،‌ به ما خانه داده اند ولي نه سند دارد و نه پايان كار. نزديك حرم مطهر هم هست ولي هيچ چيز آن مشخص نيست، الان گذاشته ايم براي فروش ولي هيچكس دنبال دردسر نمي گردد. همه دنبال خانه اي هستند كه سند و پايان كار داشته باشند.

 

شنيده ها حاكي از توافق كاظمي با پيكان است.

به هر حال پيكان خانه كاظمي است و او اين تيم را به ليگ برتر آورده است.

 

نكته پاياني؟

فقط اميدوارم پرسپوليس قهرمان شود تا دل هوادارانش را گرم كند.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: