کد خبر: ۶۸۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۴۵۴
بانوی راگبی باز کشورمان پس از عمل جراحی سعی در بالا نگه داشتن روحیه خود دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی بانوان راگبی ایران که به علت تصادف شدیدی که هشت ماه پیش داشت، با شکستگی کتف و دست و جدا شدگی مهره های 7 و 8 خود مواجه شده و طبق گفته پزشکان با خطر قطع نخاع روبرو شد، عمل جراحی های سخت و پر هزینه ای را پشت سرگذاشت و این روزها در حال سپری کردن دوران پس از عمل جراحی می باشد.



وی که به دلیل این سانحه از دنیای حرفه ای به دور است، سعی در زنده نگه داشتن روحیه خود و لذت بردن از زندگی می باشد. پست اخیر این ورزشکار در اینستاگرام به خوبی نشان از روحیه بالای وی در این روزهای دشوار دارد:

لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ !
از گرما می نالیم. از سرما فرار می کنیم.
در جمع، از شلوغی کلافه می شویم و در خلوت، از تنهایی بغض می کنیم.
تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و آخر هفته هم بی حوصلگی تقصير غروب جمعه است و بس!
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﺎﻥ ﺭﺍﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ: ﻣﺪﺭﺳﻪ.. ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ .. ﮐﺎﺭ.. ﺣﺘﯽ ﺩﺭﺳﻔﺮﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻟﺬﺕ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ! ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﮕﺬﺭﻧﺪ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: