کد خبر: ۶۸۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
در پایان ماموریت سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عصر امروز(چهارشنبه 28 مهر) نشان ملی لیاقت با درجه ممتاز به «محمدرضا شیبانی» اعطاء شد.
اعطای نشان ملی لیاقت به سفیر کشورمان در سوریهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا ، در پایان ماموریت سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه، بنا به پیشنهاد «عماد خمیس» نخست وزیر سوریه و موافقت «بشار اسد»؛ به پاس قدردانی از تلاش‌های محمدرضا رئوف شیبانی سفیر کشورمان و حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه در نبرد علیه تروریسم، عصر امروز(چهارشنبه، 28 مهر) نشان ملی لیاقت با درجه ممتاز  به سفیر کشورمان اعطاء شد.

محمد رضا شیبانی همچنین در ادامه دیدارهای خداحافظی خود با «ولید معلم » وزیر خارجه سوریه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه سوریه در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های پنج ساله سفیر کشورمان، همراهی و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از سوریه را اصلی‌ترین عامل پایداری و مقاومت مردم کشورش عنوان کرد و اظهار داشت: روابط شکل گرفته در دوره بحران بین دو کشور ابعاد استراتژیک به خود گرفته و پایدار خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: