کد خبر: ۶۸۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۷۶
محمدرضا عارف از اساتید مصدوم در سانحه سقوط آسانسور دانشگاه شریف عیادت کرد.
عیادت عارف از اساتید سانحه دیده دانشگاه شریفبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، رئیس فراکسیون امید با حضور در بیمارستان آتیه تهران از آقایان دکتر اکبری و دکتر نقدآبادی که در جریان سقوط آسانسور دانشگاه شریف مصدوم شدند عیادت کرد.

در جریان عیادت عارف از اساتید دانشگاه شریف، مدیرعامل بیمارستان آتیه گزارشی از روند درمان دکتر اکبری و دکتر نقدآبادی ارائه کرد.

عارف نیز با انتقاد از سطح پایین ایمنی تجهیزات ساختمانی از جمله آسانسور در کشور به ویژه در مراکز آموزش عالی، اظهار امیدواری کرد اساتید دانشگاه شریف که از اساتید برجسته کشور هستند به زودی به بهبودی کامل دست پیدا کنند و دانشجویان به مانند گذشته از دانش آنها بهره مند شوند.

گفتنی است دکتر عارف از نخستین ساعات وقوع حادثه برای اساتید دانشگاه شریف در جریان سقوط آسانسور این دانشگاه، پیگیر روند درمانی آنها بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: