کد خبر: ۶۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۱۲۶۸
خدمات بازار سرمایه در شعب منتخب بانک ملی ایران به مشتریان ارائه می شود.
ارائه خدمات بورس در شعب منتخب بانک ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این خدمات شامل اخذ کد بورسی، معاملات انواع اوراق بهادار، معاملات آنلاین سهام، خرید و فروش اوراق مشارکت، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی، خرید و فروش اوراق تسهیلات مسکن، صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری، معاملات آتی سکه، معاملات انواع محصولات در بورس کالا و انرژی است. 

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این شعب فعالیت‌های مورد نظر خود را به راحتی و با صرف زمان کمتر، سرعت بیشتر، آرامش خیال و به دور از غوغای ترافیک و رفت و آمد درون شهری انجام دهند.

 شعب مرکزی، میرداماد (مهرملی)، بورس اوراق بهادار، استاد معین، باغ فردوس، خشایار، تهرانپارس، نادری، بازار، فردوسی و سعادت آباد آماده ارائه این خدمات به مشتریان هستند.

 جهت اطلاع از فهرست آخرین شعبی که به ارائه این خدمات مشغولند می‌توانید به لیست شعب منتخب و یا سایت شرکت کارگزاری بانک ملی ایران به آدرسwww.bmibourse.com مراجعه کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: