کد خبر: ۶۸۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۳۲۷
همسر منصور پورحیدری درباره وضعیت همسرش توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش خبرداغ ،فریده شجاعی در خصوص آخرین وضعیت منصور پورحیدری اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت جسمانی منصور امروز بهتر از روزهای گذشته است.چند روزی بود که او غذا نمی خورد اما با توجه به آمپول های تقویتی ،منصور امروز توانست کمی غذا بخورد و تا حدودی جان بگیرد. 

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر دوباره شرایط خوبش را پیدا کند. از هواداران می خواهیم همچون همیشه برای سلامتی منصور دعا کنند.امیدوارم دعا های مردم ثمر بخش باشد و وضعیت منصور خوب شود

وی ادامه داد: این روزها ما شرمنده مسئولان شده ایم چرا که آنها هر لحظه لطف می کنند و برای عیادت منصور به بیمارستان می آیند. واقعا جا دارد از نصراله عبداللهی که هر روز برای دیدن منصور به بیمارستان می آید تشکر کنم .همچنین از پیشکسوتان، علی جباری، بهتاش فریبا، امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، حسین هدایتی هر روز پیگیر وضعیت منصور هستندتشکر می کنم. 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: