کد خبر: ۶۸۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۳۷۲
ارائه خدمات ویژه برای شرکت‌های پیمانکاری در بانک اقتصادنوینبنيان‌گذار بانک اقتصادنوين در سمينار تخصصي آموزشي - مشاوره‌اي آشنايي با اسناد خزانه اسلامي، اوراق مشارکت و خدمات نوين بانکي که به همت بانکداري شرکتي بانک اقتصادنوين و شرکت تامين سرمايه نوين و به ميزباني سنديکاي شرکت‌هاي ساختماني برگزار شد بر ايجاد پنجره ارائه خدمات ويژه و نوين براي شرکت‌هاي پيمانکاري در گروه اقتصادنوين تاکيد کرد. 
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين مهندس محمد صدر ‌هاشمي‌نژاد در اين مراسم اظهار کرد: بانک اقتصادنوين با هدف پاسخگويي به نياز مشتريان حقوقي و بزرگ براي نخستين بار نسبت به طراحي و معرفي خدمات بانکداري شرکتي اقدام کرده است که اين خدمات بخش عمده‌اي از نيازهاي فعالان اين بخش را تامين کرده است. وي با اشاره به تغيير نياز مشتريان خصوصا شرکت‌هاي پيمانکاري، بر نقش پررنگ شرکت تامين سرمايه نوين در معرفي و ارائه شيوه‌هاي نوين در تامين مالي اين شرکت‌ها تاکيد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: