کد خبر: ۶۸۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۸
وزیر ورزش و جوانان ضمن تمجید از حضور فرهنگی مردم در روز بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی، تاکید کرد که رفتار تماشاگران در این بازی، موید درک بالا و موقعیت سنجی مردم و نیز احترامی است که برای ائمه اطهار (ع) و شعائر و ارزش های دینی قائلند.
قدردانی وزیر ورزش و جوانان از رفتارهای فرهنگی در روز بازی ایران - کره‌جنوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دکتر محمود گودرزی، در بخشی از سخنانش در نشست هفتگی شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان این رفتار را مایه غرور خواند و گفت: باید قدردان مردم، بازیکنان و مربیان تیم ملی باشیم به خاطر رفتار عقلانی، عاشقانه، و پسندیده ای که در روز تاسوعا و شب عاشورای حسینی داشتند. این رفتار البته مورد تایید و قدردانی بسیاری از مقامات کشور، روحانیت معظم و ائمه محترم جمعه هم قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن تقدیر از مجموعه دست اندرکاران این رویداد و تشکر ویژه از رسانه ملی برای انعکاس گسترده و مطلوب آن، از مدیران فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون های ورزشی خواست با دقت و پیگیری بیشتر، حتی الامکان از همزمانی رویدادهای ورزشی با مناسبت های مذهبی در کشورمان، پیشگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: