کد خبر: ۶۸۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۹۵
امروز هزار و 100 میلیارد تومان از باقی مانده مطالبات گندمکاران حاصل از فروش اوراق مرابحه پرداخت می شود.
پرداخت هزار و 100 میلیارد تومان از مطالبات گندمکارانبه گزارش خبرداغ به نقل از معاونت وزیر جهاد کشاورزی ،علی قنبری مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی از پرداخت هزار و 100 میلیارد تومان  دیگر از مطالبات گندمکاران در روز جاری خبر داد و گفت: امسال 11 میلیون و 600 هزار تن گندم بالغ بر ارزش ریالی 14 هزار و 600 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شد.

وی با بیان اینکه امروز هزار و 100 میلیارد تومان از باقی مانده مطالبات گندمکاران حاصل از فروش اوراق مرابحه پرداخت می شود، افزود: با این وجود مابقی مطالبات گندمکاران 3 هزار و 100 میلیارد تومان است که تا پایان هفته آینده به حسابشان واریز خواهد شد.

قنبری در خصوص صادرات گندم بیان کرد: با اخذ مجوز دولت، امسال 3 میلیون تن گندم دوروم و آرد به کشورهای عراق، افغانستان و ترکیه صادر خواهد شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه آب بر بودن گندم صادرات صرفه اقتصادی دارد ، اظهار کرد: با توجه به آنکه گندم یک کالای استراتژیک در جهت تامین قوت مردم به شمار می از این رو لازم است  با اتخاذ سیاست های جدید در جهت عدم وابستگی به سایر کشورها اعم از اصلاح بذرو نحوه کاشت، داشت و برداشت میزان تولید را با کاهش مصرف آب افزایش دهیم.

به گفته وی امسال با کاهش سطح زیر کشت و افزایش بهره‌وری توانستیم به خودکفایی برسیم که همواره می‌بایست این امر در سال های آتی نیز دنبال شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: