کد خبر: ۶۸۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۵۳۴
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از صدور ویزای اربعین در 16 استان کشور خبرداد.
به گزارش خبرداغ به نقل از میزان : معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از صدور ویزای اربعین در 16 استان کشور خبرداد.

مید محمدی گفت: در حال حاضر ویزای اربعین از طریق کنسولگری عراق در چهار شهر تهران، اهواز، کرمانشاه و مشهد صادر می شود و مقرر شده از روز شنبه 12 استان دیگر نیز به جمع این استان ها اضافه شوند.

وی افزود: با شروع فعالیت دفاتر 12 استان دیگر از روز شنبه این تعداد به 16 دفتر خواهد رسید.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به فعالیت 2 هزار و 300 دفتر خدماتی دارای مجوز در سراسر کشور عنوان کرد: 2 هزار و 300 دفتر خدماتی دارای مجوز کشور، امور مربوط به زائران عتبات عالیات را انجام می دهند.

محمدی با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح گفت: تاکنون بیش از 260 هزار نفر برای حضور در آیین اربعین حسینی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت نام نویسی کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: