کد خبر: ۶۸۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۱۴۱
حمید فرخ‌نژاد جراحی سنگ صفرا را با موفقیت پشت سر گذاشت و طبق اعلام پزشکان فردا ۱۹ مهرماه از بیمارستان مرخص می شود.
حمید فرخ‌نژاد تحت عمل جراحی قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از سیامک مردانه از نزدیکان حمید فرخ نژاد درباره وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: امروز عمل سنگ صفرا حمید فرخ نژاد با موفقیت انجام شد و ایشان از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در اتاق عمل بود و خداراشکر حالش هم اکنون خوب است.

وی افزود: در حال حاضر من در بیمارستان در کنار آقای فرخ نژاد هستم و او به تازگی از حالت ریکاوری خارج شده است.

مردانه در پایان عنوان کرد: دقایقی پیش با پزشک فرخ نژاد صحبت کردم که او از وضعیت جسمانی وی ابراز رضایتمندی کرد و گفت فرخ نژاد فردا ۱۹ مهرماه از بیمارستان مرخص می شود و بعد از یک استراحت کوتاه می تواند به فعالیت خود در عرصه سینما ادامه دهد.

حمید فرخ نژاد به تازگی بازی خود را در فیلم سینمایی «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی به پایان رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
مرکز تخصصی خارج کردن سنگ کیسه صفرا فقط سنگ را در میاره و میذاره کیسه سر جاش بمونه. چرا همه جراحها فقط میگن کل کیسه صفرا باید در بیاد؟ اگر نشدنیه چرا جراح مرکز تخصصی خارج کردن سنگ کیسه صفرا فقط سنگ را در میاره؟ یعنی جراحها که کل کیسه را در میارن درست میگن یا مرکز تخصصی خارج کردن سنگ کیسه صفرا که فقط سنگ را در میاره و میذاره کیسه سر جاش بمونه؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: