کد خبر: ۶۸۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۳۸۴
محصص:
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال معتقد است دیدار برابر کره جنوبی در تهران بسیار سخت‌تر از بازی در ازبکستان خواهد بود.
به گزارش خبرداغ،مرتضی محصص گفت: بازی با ازبکستان آنهم در تاشکند ثابت کرد که تفاهم بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. در نیمه اول و دوم بازی شاهد دو شیوه بازی متفاوت از بازیکنان بودیم که این امر نشان می‌دهد ملی‌پوشان قابلیت‌ها و توانایی تغییر در شیوه بازی را دارند. در نیمه نخست ما تهاجمی به میدان رفتیم و در نیمه دوم روش بازی به دفاع و ضدحمله تغییر کرد. ما می توانستیم این بازی را سه بر صفر ببریم و ازبک ها شانس آوردند که بازی خود را با تعداد گل کمتری واگذار کردند.


وی در ادامه بیان کرد: مسابقه برابر کره جنوبی متفاوت تر از مسابقه با ازبکستان است. تیم کره جنوبی به رهبری اولی اشتیلیکه در تهران حضور دارد. او شناخت خوبی از بازیکنان ما داشته و بازی تیم ایران را به خوبی آنالیز کرده است. البته مارکار آقاجانیان نیز بازی قطر و کره جنوبی را به خوبی آنالیز کرده و اطلاعات دقیقی از این دیدار در اختیار داریم. بدون شک با توجه به رقابتی که در چند سال گذشته بین این دو تیم وجود داشته، مسابقه ای جذاب و با نتیجه ای مطلوب را در بر خواهد داشت.

 

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در ادامه بیان کرد: تیم ملی تعادل خوبی در خطوط حمله و دفاعی منجسم که در نهایت به گل می رسد و خط میانی دارد و این از نکته های بارز و موفق تیم ملی فوتبال است. در مقابل تیم ملی کره جنوبی نیز در خط حمله و میانی عملکرد موفقی دارد. بازی خیلی سختی را پیش رو داریم. برگزاری مسابقه در ایران بسیار سخت تر از کشورهای دیگر است چرا که انتظارات بیشتر می‌شود و همین امر استرس را بالا می‌برد، اما با مربی باتجربه‌ای که در اختیار داریم، بدون شک موفق خواهیم بود و معتقدم که کی‌روش امتیاز بزرگی برای تیم ملی کشورمان است، چرا که شناخت بسیار کامل و دقیقی از بازیکنان ایران دارد.


وی گفت: کلید موفقیت برای رفتن به جام جهانی این است که نباید از شکست های احتمالی هراس داشته باشیم. تیم های ژاپن و چین شکست می خورند و راه خود را ادامه می‌دهند و از پیروزی نیز نباید غرور کاذب بگیریم. هر تیمی در شرایطی که دارد، می تواند بهترین باشد و پیروز میدان شود اما در بازی دیگری شاید این اتفاق رخ ندهد.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: