کد خبر: ۶۸۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
تعداد بازدید: ۵۴۵
ناوگروه صلح‌ و دوستی ۴۲ ارتش جمهوری اسلامی امروز پس از ۲۸ روز دریانوردی به آب‌های جمهوری بازگشت و در شهرستان جاسک پهلو گرفت.
رساندن پیام صلح و دوستی، هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناوگروه ۴۲ در جاسک گفت: ناوگروه ۴۲ ارتش با پیام صلح و دوستی و پس از ۲۸ روز دریانوردی و سفر به کشور پاکستان امروز در اسکله نیروی دریایی ارتش در جاسک پهلو گرفت.

وی افزود: نیروی دریایی یک نیرویی با ابعاد مأموریتی مختلف است و کلام مقام معظم رهبری این است که نیروی دریایی هم یک نیروی نظامی، علمی، سیاسی و بین‌المللی است.

سیاری ادامه داد: بعد سیاسی و بین‌المللی است که باعث می‌شود بازدید از کشورهای مختلف برای انتقال پیام صلح و دوستی در توسعه روابط سیاسی اقدام کنیم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در چند سالی که دستور بازدید از کشورهای همسایه را از رهبری دریافت کردیم توانسته‌ایم به کشورهای مختلفی ازجمله پاکستان، هندوستان، مالزی، چین و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و دریای سرخ سفر کنیم.

او یکی از اهداف دیگر سفر به کشور‌ها را اقدامی در جهت خنثی کردن ایران هراسی دانست و عنوان کرد: با توجه به تبلیغات و هجمه‌های کشورهای خارجی علیه کشور و بد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، سفر به کشور‌ها و رساندن پیام صلح و دوستی می‌تواند این هجمه‌ها را خنثی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: