کد خبر: ۶۸۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۵۴
پنجعلی؛
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «در لیگ برتر امسال هم بیشترین ضرر را پرسپولیس می‌بیند به خاطر اینکه 6 بازیکن ملی پوش دارد و هر وقت این بازیکنان با تیم هماهنگ می‌شوند باید برای بازی‌های ملی از تیم خارج شوند.»
به گزارش خبرداغ ،محمد پنجعلی در مورد شکست پرسپولیس در جام حذفی مقابل قشقایی اظهار داشت: «فوتبال حرفه‌ای شد و بازیکنان باید بدانند که برای هر تیمی برد و باخت وجود دارد. البته شکست تلخی بود و باعث شد که پرسپولیس از جام حذفی کنار رود اما نباید همه چیز تحت شعاع این شکست قرار گیرد.»

 

وی ادامه داد: «در جام حذفی همیشه نتایج عجیب رقم می‌خورد و این مساله فقط مختص پرسپولیس در این فصل نیست. بازیکنان پرسپولیس باید این شکست را فراموش کنند چون لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا را پیش رو دارند که به مراتب حساس‌تر از جام حذفی است.»

 

پنجعلی در خصوص تصمیم سازمان لیگ برای همراهی ملی‌پوشان با باشگاه های خودشان برای مرحله بعدی مسابقات جام حذفی بیان کرد: «سازمان لیگ با این تصمیمش در حق پرسپولیس جفا کرد و میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را ناراحت کرد. در هیچ کجای دنیا به خاطر اردوهای تیم ملی، لیگ را تعطیل نمی‌کنند. در لیگ برتر امسال هم بیشترین ضرر را پرسپولیس می‌بیند به خاطر اینکه 6 بازیکن ملی پوش دارد و هر وقت این بازیکنان با تیم هماهنگ می‌شوند باید برای بازی‌های ملی از تیم خارج شوند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ضعف بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: «وقتی یک باشگاه بازیکن خارجی جذب می‌کند یعنی کیفیت این بازیکن از بازیکنان داخلی باید بهتر باشد. اما متاسفانه پرسپولیس در این فصل بازیکنان خارجی جذب کرد که در حد نام و آوازه پرسپولیس نیستند و قطعا مدیران تیم و برانکو باید فکری به حال این بازیکنان بکنند.»

آنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: