کد خبر: ۶۸۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
تعداد بازدید: ۸۴۷
اگر فوتبالی ها در قبال نقدهای عادل فردوسی پور آچمز شدند و اعتراض کردند پس اصغر فرهادی چه باید بگوید که در برنامه هفت حسابی او را خجالت دادند؟
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،برای فوتبال و سینما به موازات هم، اتفاقات جالبی رخ داده است.

پیشتر در فوتبال اگر شاهد مناقشه ای در برنامه 90 بودیم صدای فریاد  وامصیبتای همه بلند می شد. میان چهره های فوتبالی، ما که در تمام این سالها افراد با جنبه به ندرت دیده ایم.

برنامه 90 هم شاید به هزار و یک دلیل که خیلی بی ربط به احساس نقد ستیزی ما ایرانی نباشد به تدریج از آن جنجال های مرسوم فاصله گرفته است...

امروز به جای این که در 90 شاهد نقد فوتبال باشیم،برنامه دورهمی با حضور مهران مدیری و نویسنده ای که آن آییتم را برای او نوشته بود ( بپذیریم که خیلی هم بد ننوشته بود) چند کلمه حرف حساب شنیدیم!

در فوتبال که نشان دادیم نقدناپذیری جزو لاینفک ما ایرانی هاست اما این روزها سینمایی ها حسابی برای خود در این مقوله برو بیایی پیدا کرده اند.

در برنامه هفت به شدت اصغر فرهادی را خجالت می دهند و چنان فیلم آخر او را نقد می کنند که...


 

نقدکه چه عرض کنیم،یک جورایی فرهادی را از دم تیغ می گذارنند. نمی دانیم حد تحمل سینمایی ها چقدر است اما اگر فوتبالی ها جای اصغر فرهادی بودند بی گمان برنامه هفت برای پخش مجدد دچار مشکل می شد!

... و فرهادی چه آقا و با شخصیت بود که فقط سکوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: