کد خبر: ۶۸۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۴۴۲
دیوان محاسبات نیز بدون توجه به جایگاه افراد در هر رده و مسئولیتی باید با تخلفات برخورد کند.
پزشکیان: قوه قضاییه با تخلفات احمدی‌نژاد برخورد کندنایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه اگر تخلفی متوجه رئیس دولت گذشته است باید با آن برخورد کند.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به  برخی اظهارات مبنی بر  بی توجهی مجلس به تخلفات رئیس دولت قبل گفت: این مجلس به هیچ تخلفی بی توجهی نمی‌کند و اگر در مقطعی در گذشته تخلفی اتفاق افتاده باید خود آنها پاسخگو باشند.

وی همچنین گفت: دیوان محاسبات نیز بدون توجه به جایگاه افراد در هر رده و مسئولیتی باید با تخلفات برخورد کند.

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر تخلفی متوجه رئیس دولت گذشته است، قوه قضاییه باید با آن برخورد کند و بر اساس سیر قانونی به آن رسیدگی نماید و اگر موردی وجود دارد که دیوان محاسبات آن را تایید کرده باید پیگیری شود و دیوان محاسبات نیز ابزارهای کافی را برای برخورد با تخلف دارد و اگر تایید کرده باید حکم متناسب را نیز صادر کند و بر اساس روند قانونی عمل نماید و اگر جرمی مرتکب شده در چارچوب مقررات با او برخورد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: