کد خبر: ۶۸۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۶۱۱
آبی ها خودزنی کردند؛
اعضای تیم و باشگاه استقلال در مورد بحث پیشنهاد یک تیم انگلیسی به علیرضا منصوریان کاملا ناهماهنگ عمل کرده اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،یکی از بحث های این روزهای فوتبال ایران، پیشنهاد یک تیم انگلیسی به علیرضا منصوریان برای حضور در کادر فنی این تیم است.

 

در گذشته هم برخی مربیان مثل پرویز مظلومی و مجید جلالی از دریافت پیشنهاد از انگلیس صحبت کردند اما همانطور که انتظار می رفت هیچ مربی ایرانی در انگلیس مربیگری نکرد.

 

حالا منصوریان مدعی شده که پیشنهاد جدی داشته و در تازه ترین اظهاراتش هم تاکید کرده که نمایندگان باشگاه مذکور ماه ها در ایران بودند و می خواستند او را جذب کنند.

 

بهتاش فریبا هم ادعای منصوریان را تایید کرده و مدعی شده ایمیل آن نیز ارسال شده و موجود است اما با این حال مدیرعامل استقلال موضعی کاملا متفاوت در این خصوص دارد.

 

افتخاری در این خصوص گفت: «از نظر ما این مسئله رسمی نیست و زمانی رسمی می شود که ایمیل آن به باشگاه برسد. شاید این کار منصوریان نوعی تبلیغات باشد و برای روحیه دادن به بازیکنان آن را مطرح کرده است!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: