کد خبر: ۶۸۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۴۸۳
علیفر حتی شایعاتی که در مورد مربیگری اش مطرح شده را پاسخ داده و می گوید پیشنهادهای لیگ برتری اش سرجایش است اما چون مبلغ کمی به او پیشنهاد دادند نپذیرفته است.
سرهنگ علیفر: پیشنهاد سرمربیگری در لیگ برتر را به خاطر شرایط مالی نپذیرفتمبه گزارش خبرداغ ،علیرضا علیفر گزارشگر باسابقه کشورمان دو ماهی از صداوسیما و گزارشگری دور بود و این شائبه به وجود امد که او به خاطر اشتباه عجیبش در اعلام نام سازنده ورزشگاه محروم شده است اما او با بازی اروپایی به سیما برگشت تا به شایعات پایان دهد.

 

علیفر حتی شایعاتی که در مورد مربیگری اش مطرح شده را پاسخ داده و می گوید پیشنهادهای لیگ برتری اش سرجایش است اما چون مبلغ کمی به او پیشنهاد دادند نپذیرفته است.

 

او می گوید: به من یک چهارم مربیان دیگر پیشنهاد داده اند و وقتی دلیل این مساله را جویا شدم، گفتند تو تا به حال جایی کار نکردی. من گفتم اگر شما مرا تایید می کنی که باید به قیمت روز پیشنهاد مالی ارائه دهید. به هر ترتیب با پیشنهاد مالی که شد، من نمی توانستم زندگی ام در تهران را رها کنم و به شهرستان بروم. بعد از 22 سال من نیاز به شهرت و محبوبیت ندارم، اگر قرار است کاری انجام دهم، قصدم این است که کمک به زندگی ام باشد. اگر می خواستم به شهرستان بروم و مربیگری کنم، باید حدود یکسال از تلویزیون دور می شدم. از سوی دیگر باید خانواده ام تمام مشاغل خود را رها می کردند تا به شهرستان برویم. با مبلغی که پیشنهاد شد، نمی توانستم این اقدامات را انجام دهم. چون در آخر عایدی برای زندگی من نداشت.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: