کد خبر: ۶۸۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۶۴۸
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، بدشانسی را یکی از دلایل شکست سرخپوشان در بازی جام حذفی مقابل قشقایی شیراز می‌داند.
به گزارش خبرداغ جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به حذف این تیم از جام حذفی با شکست مقابل قشقایی شیراز گفت: می‌دانم این باخت برای هواداران پرسپولیس تلخ بود اما باید این مساله را در نظر گرفت که پرسپولیس در این دیدار با تیم دوم خود بازی کرد و البته موقیعت‌های زیادی را هم از دست داد. درست است که باختیم و از جام حذفی کنار رفتیم اما این بازی نقاط ضعف تیم را به خوبی به کادرفنی نشان داد و از حالا به بعد باید برای برطرف کردن این ضعف‌ها اقدام کرد تا در ادامه فصل و در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس نتایج خوبی را کسب کند.

 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: من به تمام بازیکنان و کادرفنی تیم قشقایی شیراز و همچنین مردم شیراز هم این برد را تبریک می‌گویم. شیراز نیاز به یک تیم خوب مانند قشقایی دارد و امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که این شهر مانند گذشته در سطح اول فوتبال ایران یک تیم قوی داشته باشد. قشقایی روز گذشته خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان این تیم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. این برد مبارکشان باشد و امیدوارم در ادامه نیز موفق باشند.

 

کاشانی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس حریف را دست کم گرفته بودند اظهار داشت: طبیعی است که بعد از باخت تیمی مانند پرسپولیس مقابل حریفی از دسته پایین‌تر چنین صحبت‌هایی مطرح شود. من هم احساس می‌کنم بازیکنان ما تیم حریف را دست کم گرفته بودند، هرچند پرسپولیس در این بازی شانس هم نداشت و اگر کمی خوش شانس‌تر می‌بود می‌توانست پیروز بازی باشد. ولی با این حال این باخت به بازیکنان ثابت کرد که در ادامه فصل نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند و باید به تمام حریفان احترام گذاشت.

 

بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم در حد بازیکنان اصلی نیستند و پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد که نیمکتی قوی‌تر داشته باشد. جعفر کاشانی در پایان صحبت‌های خود در خصوص این مساله گفت: بله من هم این مشکل را قبول دارم و حتی در ابتدای حرف‌هایم هم وقتی گفتم نقاط ضعف تیم در این بازی مشخص شد منظورم به همین مساله بود. این یکی از نقاط ضعف تیم ما در بازی دیروز بود که به خوبی مشخص شد و باید این مشکل برطرف و روی تقویت نیمکت تیم کار شود. در زمان خود ما بازیکنان ذخیره و نیمکت‌نشین هیچ فرقی با بازیکنان اصلی نداشتند و پرسپولیس همزمان دو تیم قدرتمند داشت. حالا هم باید شرایط طوری شود که فرقی بین بازیکنان اصلی و ذخیره نباشد تا به امید خدا پرسپولیس بتواند در مسابقات مهم لیگ قهرمانان نتایج خوبی را کسب کند.

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: