کد خبر: ۶۸۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۷۰۵
پیشکستوت تئاتر کشور، کسب تجربه در کنار پیشکسوتان را لازمه هنرمند شدن دانست و گفت: متأسفانه برخی بازیگران تهران به جنبه مادی تئاتر بیشتر فکر می‌کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: هادی مرزبان ظهر امروز در آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد که در دهدشت برگزار شده بود از جشنواره‌ها به محل برخورد اندیشه‌ها و تبادل تجربیات نام برد و اظهار داشت: همدلی و مهرورزی در تئاتر کم شده است.

پیشکسوت عرصه تئاتر کشور با بیان اینکه تئاتر کهگیلویه و بویراحمد جایگاه خوبی در سطح کشور داشته و هنرمندان این استان حرف‌هایی برای گفتن دارند اضافه کرد: در تهران هنرمند،بازیگر و کارگردان نداریم همه از شهرستان‌ها هستند.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها کارخانه هنر پیشه‌سازی نیستند و نباید فکر کنیم هرکس در دانشگاه چند واحد گذراند هنرمند می‌شود.

مرزبان افزود: جوانان با یک کتاب که خواندند بسنده می‌کنند و همان جا می‌مانند، در حالی که بازیگر روی صحنه تئاتر باید نفس به نفس پیشکسوت بدهد و یاد بگیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها هنوز ایمان و عشق بازی وجود دارد، گفت: در تهران متأسفانه بازیگران زرورق پیچ شدند و به محض پیشنهاد ایفای نقش، اولین حرف پچ‌‌پچ گونه‌اش این است که چقدر می‌خواهی بدهی!

این فعال هنرهای نمایشی افزود: دردهای همه هنرمندان کشور مشترک است اما باید با عشق کار کنیم و موانع را برداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: