کد خبر: ۶۸۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
تعداد بازدید: ۶۱۱
سریال «بوی تاک» در ۷ قسمت قرار است در ایام محرم از شبکه پنج سیما راهی آنتن شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا:‌ به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، سریال «بوی تاک» به تهیه‌کنندگی محسن رویی و کارگردانی و نویسندگی سعید پورشعبانی در هفت قسمت برای ایام محرم نگارش و تولید شده است.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی همچون محمود جعفری، امیر غفارمنش، شیوا خسرومهر، علی‌اصغر هندی، سجاد دیرمینا و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان سریال «بوی تاک» آمده است: اصغر در معامله یک باغ با هما (نامزد ناصر، برادر زن اصغر) مبغون شده است. او که این خسارت را ناشی از تبانی ناصر و هما می‌بیند، به دنبال راهی برای ضربه زدن به آنها و همچنین دست به سر کردن طلبکاران می‌گردد... او که خودش را در بحرانی شدید می‌بیند، از برادر و خواهرش (اکبر و فاطمه) کمک می‌خواهد. اکبر و فاطمه هم که از بابت کلاهبرداری اصغر در ارث و میراث پدرشان دل‌چرکین هستند، در ابتدا توجهی به خواسته اصغر نمی‌کنند، ولی اصغر با اصرار و پافشاری و دادن وکالت به اکبر سعی می‌کند آنها را مجاب کند و...

سریال «بوی تاک» در مرکز سیمای همدان تولید شده و در ایام محرم هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: