کد خبر: ۶۸۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۷۹۱
مردم قزوین با استقبال باشکوه و گسترده خود و با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی بر حمایت، همدلی و همراهی با دولت تدبیر و امید تأکید کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: مردم قزوین با استقبال باشکوه و گسترده خود و با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی بر حمایت، همدلی و همراهی با دولت تدبیر و امید تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جریان سفر به استان قزوین بلافاصله پس از خروج از ایستگاه راه‌آهن استان، در حلقه گرم و صمیمی اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوانانی قرار گرفت که از ساعت‌ها قبل با حضور در مسیرهای استقبال منتظر حضور رییس جمهوری و هیأت همراه بودند.

در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید، استقبال‌کنندگان و بویژه جوانان با شور و نشاط و با حضور باشکوه و گسترده، عشق، ارادت و علاقمندی خود به دولت تدبیر و امید را به تصویر کشیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: