کد خبر: ۶۸۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۱۳
بازی‌های پرسپولیس در جام حذفی از مرحله یک هشتم نهایی سخت خواهد بود.
حریفان احتمالی پرسپولیس در مراحل بعدی جام حذفی/ مسیر دشوار قرمزها برای قهرمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،پرسپولیس شروع بسیار راحتی در جام‌حذفی دارد اگرچه در جام حذفی تیم‌های کوچک می‌آیند برای شگفتی آفرینی و دست ‌کم گرفتن آنها توسط تیم‌های بزرگ هم باعث می‌شود تا گاهی اتفاقاتی عجیب و غریب رقم بخورد.

 

اما پرسپولیس اگر بتواند همان‌طور که انتظار می‌رود به راحتی از پس قشقایی شیراز بربیاید چه حریفانی را در مراحل بعدی در انتظار خود می‌بیند؟ پرسپولیس در صورت حذف قشقایی باز هم با تیمی از شیراز بازی خواهد کرد و به مصاف برنده دیدار آینده سازان برق و فجرسپاسی می‌رود که البته این بازی قطعا در تهران برگزار می‌شود.

 

اما کار وقتی سخت می‌شود که بدانیم امکان برخورد پرسپولیس با تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد. اگر هر دو تیم از دو مرحله پیش‌رو به سلامت عبور کنند در اوج رقابت در لیگ برای قهرمانی خیلی زود در این جام به هم خواهند رسید که اگر تراکتورسازی هم در بازی دومش میزبان باشد محل انجام این مسابقه با قرعه کشی مشخص می‌شود.

 

همچنین از بین تیم‌های لیگ برتری فولاد خوزستان و استقلال خوزستان دو تیمی هستند که احتمال برخورد پرسپولیس با یکی از این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی وجود دارد. این‌ها همه حریفان احتمالی پرسپولیس تا چند مرحله آینده هستند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: