کد خبر: ۶۸۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
تعداد بازدید: ۴۶۳
مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد با اشاره به مذاکره بخش خصوصی برای صادرات پرتقال به روسیه، آذربایجان و ارمنستان گفت: امسال ۴.۷ میلیون تن مرکبات در کشور تولید می‌شود.
پرتقال ایران به روسیه و ارمنستان می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد با اشاره به مذاکره بخش خصوصی برای صادرات پرتقال به روسیه، آذربایجان و ارمنستان گفت: امسال ۴.۷ میلیون تن مرکبات در کشور تولید می‌شود.

ابوالقاسم حسن‌پور با بیان اینکه امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن پرتقال در کشور تولید می‌شود، اظهارداشت: براساس پیش‌بینی‌ها میزان تولید مجموع مرکبات در سال‌جاری ۴ میلیون و ۷۰۰ هزارتن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زمینه صادرات پرتقال از طرف ما فراهم وهماهنگی‌های لازم انجام شده است، گفت: تجار مربوطه در این زمینه مذاکراتی را با کشورهایی مانند روسیه، آذربایجان و ارمنستان انجام داده‌اند.

مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی به این پرسش که امسال میزان صادرات پرتقال از کشور چقدر خواهد بود؟ پاسخ داد: پیش بینی می‌شود امسال ۲۰۰ هزارتن از این محصول از کشور صادر شود ضمن اینکه ما تا ۵۰۰ هزارتن پرتقال را نیز می‌توانیم صادر کنیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: