کد خبر: ۶۸۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۵۵۸
برخلاف اعلام رسانه های عربی اشکان دژاگه با العربی فسخ نکرده است.
دژاگه با العربی فسخ نکرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: فاضلی مدیربرنامه های اشکان دژاگه اعلام کرد : پیشنهاد استقلال و پرسپولیس شایعه است ، اشکان مذاکره ای با این باشگاه ها نداشته است که مبلغ بالای قرارداد او مانع این انتقال شود.

فاضلی اظهار داشت:اشکان در حال حاضر بازیکن العربی است و درحال مداوای مصدومیت و فیزیوتراپی است ، او هرگونه خبر مبنی بر فسخ قرارداد دژاگه با العربی را کذب اعلام کرد.

طبق اخبار دریافتی خبرنگار نود ، باشگاه العربی مبلغ بالایی را جهت دریافت رضایت نامه به باشگاه فولام پرداخت کرده است و قرارداد سالیانه دژاگه بین ۴-۵ میلیون دلار است.

این مبلغ قرارداد در رسانه های انگلیسی و عربی زبان مطرح شده بود و گمانه زنی هایی وجود دارد که اصلی ترین مشکل فسخ قرارداد اشکان دژاگه مبلغ قرارداد بالای او است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: