کد خبر: ۶۸۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۹
امروز صورت می‌گیرد؛
وزیر امور خارجه که برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان‌ملل متحد در نیویورک بسر می برد، برنامه های فشرده و متعددی را در حاشیه این اجلاس دنبال می کند.‌
دیدار وزرای خارجه ایران و انگلیس/ سخنرانی ظریف در در شورای روابط خارجی آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دیدار و رایزنی جداگانه با وزرای خارجه انگلستان، کرواسی، بلغارستان، اردن، مصر و عمان با محوریت گفتگو درباره روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و بین المللی از جمله برنامه های امروز ظریف در نیویورک است.

دیدار با دبیرکل صلیب سرخ جهانی از دیگر برنامه‌های امروز محمدجواد ظریف بود که طی آن دو طرف در خصوص لزوم‌ کمک رسانی فوری به مردم جنگ زده در یمن و سوریه رایزنی کردند.

ریاست اجلاس وزرای خارجه سازمان اکو و سخنرانی در شورای روابط خارجی آمریکا از دیگر برنامه های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی ساعات آینده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: