کد خبر: ۶۸۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۳۶۳
۳ گل در بازی تراکتور، ۵ گل در بازی استقلال خوزستان و پیکان، ۳ گل در بازی استقلال، ۶ گل در بازی مشهد، ۴ گل در بازی اصفهان و ۳ گل در بازی نفت تهران به علاوه یک مساوی بدون گل در تبریز و پیروزی یک گله صبا آمار گل‌های هفته هفتم لیگ برتر را به ۲۵ گل رساند.
تراژدی لیگ و تیم ملیبه گزارش خبرداغ ، 25گل در ۸ بازی و معدل ۳٫۱ گل در هر بازی یعنی یک لیگ جذاب، یک لیگ تماشایی که متأسفانه دیروز تعطیل شد... این یک تراژدی واقعی است، یک طرف تیم ملی است که به نفع همه ماست به جام جهانی برود و یک طرف لیگی که تازه داشت جان می‌گرفت و هیجان می‌داد و حالا باید تعطیل شود.

 

حیف است این لیگ متوقف باشد اما چه می‌شود کرد؟ مگر می‌شود به تیم ملی گفت تمرین نکن، اردو نرو، بازی نداشته باش و بعد همه را ببر؟! به لیگ هم نباید گفت تعطیل باش، از چرخه تولید هیجان خارج شو و برو استراحت کن اما اگر باور داریم اولویت برای‌مان تیم ملی است باید با حسرت برای لیگی که داشت روز به روز و بازی به بازی قشنگ‌تر و پرگل‌تر می‌شد، دست تکان بدهیم و فضا را به تیم ملی بسپاریم. فقط آرزو کنیم وقتی تیم ملی از بازی با ازبکستان و کره‌جنوبی فارغ می‌شود، لیگ همین جذابیت و کیفیت را داشته باشد، به همین پرگلی و به همین جذابیت.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: