کد خبر: ۶۸۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۵۹۰
آقای درصد گیر؛
سرمربی تیم معروف به دنبال مدافعان بدون تیم است تا برای آنها تیم پیدا کرده و بعد از اینکه بخش عمده‌ای از قراردادشان را برداشت برای فصل دوم آنها را رد می‌کند.
به گزارش خبرداغ،یکی از مدافعان خارجی که سابقه یک فصل بازی در تیم معروف لیگ برتری را در کارنامه فوتبالی خود دارد، اخیراً فاش کرده در یک فصل حضورش در فوتبال ایران مجبور شد یکصد هزار دلار از قراردادش را به سرمربی خود بدهد.

 

این بازیکن که فکر نمی‌کرد یک روز در فوتبال ایران بازی کند، به گفته خودش به خواسته هموطنش به ایران آمد و به واسطه حضور این مربی در تیم معروف تهرانی نیز یک قرارداد مالی خیلی خوب بست که مجبور شد در سال اول قراردادش مبلغ مذکور را به این مربی بدهد.

 

بازیکن 29 ساله که در پست دفاع میانی بازی می‌کرد، انتظار داشت بعد از حضور نسبتاً موفقش در تیم معروف لیگ برتری قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید شود تا حداقل این فصل تمام دریافتی‌هایش برای خودش باشد، اما در کمال تعجب با بی‌توجهی سرمربی معروف خود مواجه شد.

 

جالب‌تر اینکه این سرمربی مدافع دیگری را به ایران آورد و این بار قرارداد مالی خوب برای این بازیکن بست. هر چند این مدافع جدید اصلاً در حد‌واندازه تیم معروف نیست و هواداران این تیم متعجبند چرا این مدافع جایگزین مدافع فصل پیش تیم‌شان شد.

 

سرمربی تیم معروف هیچ وقت توضیح نداد که چرا مدافع مورد علاقه و هوطنش را در تیم خود نگه نداشت و بازیکن بی‌کیفیتی را جایگزین او کرد. او حتی مدافع تازه وارد تیم خود را هم اصلاً بازی نداده تا انتقادی متوجه وی نشود. حتی مسئولان باشگاه معروف هم بابت این تصمیم سرمربی تیم‌شان تعجب کردند، اما چون این مربی جایگاه خاصی در فوتبال ایران پیدا کرده نتوانستند به وی اعتراضی کنند.

 

اینکه مدافع پیشین تیم معروف صحبت‌های مطرح شده را کجا انجام داده است، جریان دارد. یکی از مدافعان خارجی شاغل در لیگ ایران از اینکه بعد از دو فصل حضور موفق در فوتبال کشورمان مورد توجه سرمربی هموطنش در ایران، قرار نمی‌گیرد تعجب می‌کند. از این‌رو با مدافع پیشن تیم معروف تماس گرفته و به از وی سؤال که می‌کند چرا در ایران نماند؟

 

او هم ماجرا را برای این مدافع هموطن خود تعریف کرده و مدعی می‌شود که سرمربی تیم معروف با وی بازی کثیفی را انجام داد و خوب پولی به جیب زد. وی حتی مدعی شده این مربی فقط به دنبال مدافعان بدون تیم است تا برای آنها تیم پیدا کرده و بعد از اینکه بخش عمده‌ای از قراردادشان را برداشت برای فصل دوم آنها را رد می‌کند!

 

ادعای مدافع خارجی مذکور چندان هم بی‌اساس نیست، چرا که سرمربی معروف این فصل در تیمش سه بازیکن خارجی به همین شکل جذب کرد. حتی گفته می‌شود این مربی در زمان حضورش در یکی از کشورهای همسایه هم این کار را انجام داد و به این خاطر هم عمر مربیگری‌اش در این کشور چندان طولانی نشد و مسئولان آن باشگاه متوجه خیلی چیزها در مورد او شدند.

 

اینکه یک مربی در باشگاه معروف لیگ برتری کشورمان تا این حد قدرت پیدا کرده است و می‌تواند هر بازیکنی با هر کارنامه‌ای را به تیمش بیاورد، واقعاً جای سؤال دارد. تلخ‌تر اینکه قرارداد‌های مالی این دسته از بازیکنان هم بسیار بالاست و به خودی خود نشان می‌دهد که در برخی باشگاه‌های ما چه می‌گذرد.

روزنامه هفت صبح

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: