کد خبر: ۶۸۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۹۸
حجت اشرف‌زاده خواننده‌ای که با قطعه «ماه و ماهی» نامش بر سر زبان‌ها افتاد است مهمان برنامه «خندوانه» بود.
شباهت خواننده محبوب ایرانی به پرویز پرستویی! + عکس به گزارش خبرداغ ،برنامه «خندوانه» شامگاه دوشنبه ۲۹ شهریورماه به مناسبت عید غدیر در قالبی ویژه روی آنتن رفت و میزبان حجت اشرف‌زاده خواننده معروف این روز‌ها شد.

 شباهت خواننده معروف ایرانی به پرویز پرستویی

اشرف‌زاده ابتدا قطعاتی را زنده برای مخاطبان برنامه اجرا کرد و سپس با رامبد جوان گفت‌وگو کرد.

این خواننده جوان در پاسخ به سخن مجری برنامه درباره چال روی چانه‌اش گفت: «این لازمه خوانندگی من است، یکبار یکی از دوستان در آلبومی این را حذف کرد و باعث کاهش استقبال مخاطبان از آلبوم شد.» او در ادامه گفت: «از اینکه در این مورد به پرویز پرستویی شباهت دارم افتخار می‌کنم.»

اشرف زاده در ادامه از دوستی‌اش با اهالی ادبیات و شعر گفت: «بیشترین دوستان من اهالی شعر و ادبیات هستند به خصوص آقای محمدعلی بهمنی که حق پدری بر‌گردن من دارند.»

این هنرمند سپس از شیطنت‌های دوران کودکی‌اش پرده برداشت: «ابتدا از پدر و مادرم برای آن همه شیطنت‌ها عذرخواهی می‌کنم. یادم هست در سن چهارسالگی وقتی مادرم خواب بود از ایوان به روی دیوار حیاط رفتم و از آنجا روی یک موتور در حال حرکت پریدم و مادرم که با صدای ترمز از خواب پریده بود به کوچه آمد و حسابی من را گوش مالی داد.»

اشرف‌زاده در پایان مردم را به مطالعه و خواندن هرچه بیشتر کتاب توصیه کرد.

 خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: