کد خبر: ۶۸۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۴۸۱
گروه کوهنوردی پرسپولیس همزمان با روز عید غدیر، در پنجمین صعود از شش صعود اعلام شده خود موفق به فتح قله 4075 متری شیرکوه شد و مجموع پیمایش‌های خود را به 22320 متر رساند.
به گزارش خبرداغ  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گروه کوهنوردی پرسپولیس همزمان با روز عید غدیر خم در پنجمین صعود خود به نام پرسپولیس که از مجموع شش صعود انجام شد، بر بالای قله 4075 متری شیرکوه ایستاد. در این پیمایش شش نفره، همه اعضای گروه به قله رسیدند.

دکتر خرسند سرپرست این گروه درباره نحوه انجام کار گفت: برای انجام این صعود عصر دوشنبه در منقه ده بالا در 70 کیلومتری شهر یزد مستقر شدیم. هماهنگی‌ها و تدارکات کار از قبل توسط آقای سعید گلزاری انجام شد و استقبال خوبی از گروه کوهنوردی پرسپولیس صورت گرفت.

 صعود از ساعت 5:30 دقیقه صبح سه‌شنبه آغاز شد. بعد از 90 دقیقه به صفیل آباد و پس از آن به دره نجیب رسیدیم. سه ساعت و نیم پس از شروع صعود در پناهگاه در ارتفاع حدود 3500 متری استقرار پیدا کردیم. نیم ساعتی توقف و استراحت داشتیم و پس از آن همه اعضای گروه به اتفاق هم به سمت قله حرکت کردیم و پیش از ساعت 11 بود که روی نوک قله در کنار کتیبه قرآن قرار گرفتیم. این کتیبه هم از آن جهت روی قله نصب شده است که شهر یزد شهره به دارالعباده است.

گفتنی است؛ اعضای گروه کوهنوردی پرسپولیس در این صعود عبارت بودند از؛ دکتر خرسند، حسین سلطانی، علی موسوی، امید نوایی، حسن و حسین زارع.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: