کد خبر: ۶۸۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۳۹۷
سخنگوی فراکسیون امید در مجلس گفت:هم‌اکنون دست دولت برای انتخاب وزرا کاملاً باز است و مردم منتظر تصمیم‌گیرى ریاست محترم جمهورى هستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : سخنگوی فراکسیون امید در مجلس گفت:هم‌اکنون دست دولت برای انتخاب وزرا کاملاً باز است و مردم منتظر تصمیم‌گیرى ریاست محترم جمهورى هستند.

بهرام پارسایی سخنگوي فراكسيون اميد چینش مدیران را وظیفه و اختیار دولت و نظارت بر عملکرد آنها را وظیفه مجلس و نمایندگان مردم دانست و خاطرنشان کرد: تداوم حضور یک مدیر در یک سیستم مدیریتی بیش از ۱۲ سال در هیچ سیستم مدیریتى توجیهى ندارد و اصرار بر این کار منجر به بروز مشکلات و عدم توسعه بهداشت و درمان شهر شده است.

اهم اظهارات پارسايي را در ادامه بخوانيد:

*علاوه بر ایرادهای مدیریتى، مردم به روشنی خواست خود را در این انتخابات نشان دادند و پیروزی قاطع فهرست امید در شهر شیراز به‌خوبی خواست مردم را نمایان کرد؛ سوال اینجاست آیا مسولان و مدیران دولتى که چه در سطح استانى و چه در سطح ملى که طى چند ماه آینده براى موفقیت دکتر روحانى به حمایت و راى همین مردم نیازمندند، پیام مردم را نشنیده‌اند؟!

*به باور من فضاى حاکم بر دولت به سمت اصولگرایى نرفته و نخواهد رفت.

*در زمان انتخاب کابینه و دریافت رای‌اعتماد وزرا از مجلس نهم، شاهد بودیم در مواردی اولویت‌های چهارم، پنجم و حتى ششم آقای روحانی به‌عنوان وزیر انتخاب شدند اما باتوجه به فضای متفاوت حاکم بر مجلس دهم این امکان وجود دارد که اولویت‌های نخست رییس‌جمهور به‌عنوان وزیر انتخاب شوند.

*هم‌اکنون دست دولت برای انتخاب وزرا کاملاً باز است و ما و مردم منتظر تصمیم گیرى ریاست محترم جمهورى هستیم.

*متاسفانه در استان فارس شاهد فعالیت برخی از مدیرانی هستیم که سابقه نشان مى‌دهد اعتقادى به سیاست‌هاى دولت ندارند و مجرى و یار تمام‌قد سیاست‌هاى دولتهاى نهم و دهم بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: