کد خبر: ۶۸۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۸۳
بهروان؛
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: پرسپولیس درخواست دهد می‌توانیم زمان بازی‌اش در جام حذفی را جابجا کنیم اما بازی‌های لیگ برایشان فشرده‌تر می‌شود.
به گزارش خبرداغ،غلامرضا بهروان درباره قرعه‌کشی جام حذفی گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت و بدون مشکل این قرعه‌کشی برگزار شد.

 

وی در مورد وضعیت پرسپولیس که باید بدون ملی‌پوشانش در جام حذفی بازی کند، افزود: ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید اما اگر پرسپولیس درخواست بدهد و در صورتی که این تیم بیشتر از 3 ملی‌پوش داشته باشد می‌توانیم زمان بازی‌اش را جابجا کنیم اما باید بدانند که شاید بازی‌های لیگ برایشان فشرده‌تر شود.

 

بهروان تصریح کرد: این یک قانون کلی است که تیم 3 یا بیشتر ملی‌پوش داشته باشد و در صورتی که درخواست دهند می‌توان زمان بازی‌هایشان را جابجا کرد اما اگر تیمی یک یا 2 ملی‌پوش داشته باشد باید بازی کند. در این باره هم فقط ملی‌پوش تیم ملی بزرگسالان مدنظر ماست.

 

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت و بدهی‌های این تیم گفت: خریداران نفت مبایعه‌نامه‌ای را امضا کردند که در فدراسیون فوتبال است و بحثی هم در مورد طلبکاران وجود داشت که قرار بود تسویه شود.

 

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: