کد خبر: ۶۸۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۵۲۹
قشقاوی:
معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزیر امور خارجه بر عزم دولت جمهوری اسلامی ایران برای گسترش هر چه بیشتر روابط با رومانی به ویژه در زمینه روابط مردمی و کنسولی تاکید کرد.
روابط کنسولی ایران و رومانی گسترش می‌یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن قشقاوی در ملاقات مدیرکل کنسولی رومانی، اعطای هر چه بیشتر تسهیلات روادیدی برای اتباع دو کشور به ویژه تجار و سرمایه‌گذاران، گردشگران و دانشجویان را زمینه توسعه مناسبات همه جانبه برشمرد. 

وی امضای اسناد معاضدت قضایی، استرداد مجرمین و انتقال محکومین و نیز موافقت طرفین با لغو روادید خدمت میان دو کشور را گام بلند و ارزشمندی برای توسعه مناسبات ذکر کرد. 

مدیرکل کنسولی رومانی نیز با ارائه گزارشی از پیشرفت ها و دستاوردهای چهارمین نشست کنسولی با همتای ایرانی خود، آمادگی کشور متبوع خود را برای توسعه عملی مناسب در زمینه‌های مختلف همچون مبارزه با قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و نیز فراهم آوردن شرایط سفر آسان اتباع دو کشور به خاک یکدیگر اعلام کرد. 

شایان ذکر است که مدیرکل کنسولی رومانی در راس هیاتی برای برگزاری چهارمین نشست کنسولی مشترک میان دو کشور به میزبانی همتای ایرانی خود در تهران به سر می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: